زندگی موفق "زندگینامه ناپلئون هیل
 
راه ثروت
ثروت برای مردمان ایران زمین
 
 

 

ناپلئون هیل ،از پیشگامان فلسفه آمریکایی در زمینه رسیدن به موفقیت فردی،سال ۱۸۸۳در وایز کانتی ایالت ویرجینیا و در منطقه ای دیده به جهان گشود که بی سوادی و خرافات در آنجا بیداد می کرد. پدرش آهنگر بود و همه اعضای خانواده در خانه ای که یک اتاق بیشتر نداشت وکوچکترین توجهی به نظافت ان نمیشد زندگی میکردند.از این لحاظ خانه آنها برای همه ساکنین منطقه شناخته شده بود.

ناپلئون جوان بسیار سرکش،شیطان و پرخاشگری بود. در سن ۹ سالگی مادرش را از دست دادو با پدری که سر رشته زیادی از تربیت یک پسر بچه نداشت تنها ماند.ناپلئون از آزار و اذیت همسایه ها لذت میبرد.آنچنان نترس بود که با خودش اسلحه حمل میکرد.او از جسی جیمز یاغی معروف آن زمان برای خودش یک بت ساخته بود.او خشن ترین پسر منطقه به حساب می امد و ازین لحاظ به خودش افتخار می کرد.

خوشبختانه نامادریش توانست روح سرکش او را مهار کند.هیل در حالیکه ۱۵ سال بیشتر نداشت دوره راهنمایی را تمام کرد و کار خودش را بعنوان گزارشگر در یکی از نشریات محلی آغاز کردورفته رفته برای تعداد بسیاری از روزنامه ها و مجلات مختلف ویرجینیا مطلب تهیه می کرد.در سن ۱۸ سالگی هیل به این نتیجه رسید که به وکالت خیلی علاقه مند است واین حس در او بوجود آمد که در آینده ای نزدیک از فعالان حقوق خواهد شدو همچنین میتواند وارد دانشکده حقوق دانشگاه جرج تاون شود.

اما مشکلی سر راهش قد علم کرده بود.برای پرداخت شهریه دانشگاه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبود.بدین منظور تصمیم گرفت که به روزنامه نگاری ادامه دهدو در شاخه نوشتن زندگینامه افراد موفق یکه تاز میدان شود.چون بیشتر مطالب آن زمان تشنه این مطالب بودند.در پاییز سال ۱۹۰۸ بنا به توصیف خود او دست سرنوشت از آستین مادر گیتی بیرون آمد.او عازم پیتز بورگ شد.اندرو کارنگی غول صنعت آمریکا در آن زمان آمادگی خودش را برای مصاحبه اعلام کرده بود.

در سال ۱۹۲۳ هیل کار نوشتن یادداشتهای خودش را آغاز کرد و سر انجام در سال ۱۹۲۸ توانست کتاب قانون موفقیت را  به چاپ برساند.همان طور که اندرو کارنگی تخمین زده بود اتمام این پروژه ۲۰سال طول کشید.با انتشار کتاب قانون موفقیت ستاره بخت و اقبال او درخشیدن گرفت.میزان در امد ماهیانه او به ۲۵۰۰ دلار رسید و این میزان سالهای سال ثابت بود.سر انجام کتاب هیل در سراسر دنیا توریع شد.

وی در حالیکه در واشنگتن به سر میبرد ۶ کتاب به رشته تحریر در آورد،که از آن میتوان به کتاب عامه پسندوبسیار موفق بیندیشیدوثروتمند شوید در حوزه فلسفه دستیابی به موفقیتهای فردی و اجتماعی اشاره کنیم،که در سال ۱۹۳۷ به چاپ رسید.سرانجام در نوامبر ۱۹۷۰ و در سن ۸۷ سالگی در کالیفرنیای جنوبی در گذشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 21:8 :: توسط : رضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم استفاده لازم از این وبلاگ را ببرید من خیلی دوست دارم مردم ایران ثروتمند باشند. من دوست ندارم مردم در فقر و بدبختی زندگی کنند بخاطر همین این وبلاگ را ساختم تا به شما کتاب های ثروتمند شدن را معرفی کنم تا بتونید به هر چی می خواهید برسید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه ثروت و آدرس servatmand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 2578
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->